Red Bobblehead Bunny

The longest post I ever wrote. Haha.

As usual, bored. There's nothing to do except online, sleep, eat, watching tv, eat junk-food with mum(that often). 8days left for my exam-break. How fast time running dude. And I finish my holiday without any activities. Should be hang out with the babes, enjoy the holiday but I don't. Hmmm, this is life. I just can't describe what I feel now, can't wait to finish this bored-holiday-ever but at the mean time, I don't want to back in KL so early. I still want to be free as now. Without studying, relax as you want, without worried about the lesson. #homework #assignment. Oh god, give me a bit time to entertain my self. I need it. It's been a long time I don't pamper myself. keep thinking about *stupid* thing. And that's so worse you know. I wake-up on the early morning and the first thing will come-out is 'him'. Before I sleep, the last thing I remember is still the same, 'him'. All about him never stop bothering my mind. And I don't want to recall all of it. What I get? 'HEARTACHE'. I just seek that one day, at the time I wake up, I won't think about him anymore. Cause? I really want to 'forget' everything now. I really want to erase everything. I want to be free from all of it. Wasting time for remember someone that don't even care about you anymore. Guess what? When I accidently saw his name in facebook, I'll lose my mood. My mood suddenly change and I can't explain why. I don't know. Maybe you should ask my heart. I hate when I do nothing, I mean without anyone, I'll automatically recall each thing that happened on April 29. That was the date that we'd been in crisis. Forget it? It stick in my brain dude. There's a hope that someday or sooner, I'll forget, erase and can throw everything out of my mind! Include -my heart-. But thanks god, I'm a half okay and cure. Everyone beside me try to entertain me, even my adopted-brother, bro mean. God! thanks for present me a brother like him. It's been almost 3 years I knew him. Even we're never meet each other but we're still prefer each other as sister and brother. I lost-communicate with him a few months ago but faith bring us together. I do care and love him as my own-brother. I wish he always fine there cause I know, he face a problem with his lover now. Patient a lot yah bro :') God will always be with us. Hmm, talk about other friends?
Ya, they really helping. Help me to wash my brain. I realize they don't want to see I'm sad. I'd enough with crying. I'm tired with it. I admit, now I'm a bit happy cause existence of someone close with me. Always wake me up, advice a lot, inspiring and show me that I still have to through a long journey.

YOU MAY READ THIS :
- Kau tau ka macam mana tesiksanya aku cuba untuk lupakan kau? Kau sedar ka macam mana sakitnya hati aku bila kau buat aku begini? Kau sedar ka macam mana aku cuba untuk melangkah ke depan tanpa kau? Kau sedar ka macam mana besarnya sayang aku selama aku sama kau? Kau pernah tanya ka macam mana besarnya 'Cinta' aku sama kau? Kau pernah cuba fahami aku? Kau pernah cuba tengok macam mana hati aku? Kau tau ka macam mana hari2 aku tanpa kau? Kau sedar ka kau suda buat 'luka & parut' yang sgt besar dalam hati aku? Kau nampak ka macam mana kecewanya aku lepas kau pilih untuk putus asa dgn kita? Kau sedar semua tu? Nda! sebab apa? Kau cuma namoak kesalahan aku semata-mata. Kau cuma kumpul setiap salah&silap aku, rasa sakit hati dan benci kau melebihi 'cinta' yang kita bina selama ni. Kau cuma nampak semua ni. Buta hati kau menilai sayang aku sma kau selama ni. Kau boleh bayangkan apa aku rasa bila 'dea' ada d tengah2 kita masa kita tiada apa2 haritu? kau boleh rasa apa yg aku rasa? Bila aku setia, syg kau betul, tapi dengan sekelip mata kau boleh 'ganti' dea untuk hiburkan hati kau. Kau rasa semua yang aku rasa? Kau x akan pernah rasa. D hati kau cuma ada rasa 'benci' untuk aku. Rasa menyesal sebab kenal aku. Kau tau macam mana hancurnya hati aku dengar setiap apa yang kau cakap 1/5/2013 hari tu? Kau sedar? Kau sedar macam mana sedihnya aku time tu, Kau sedar tiap apa yang kau buat? 1 ayat yang keluar dari mulut kau suda cukup buat aku faham semuanya. 'Kau nda pernah bahagia dengan aku. Aku cuma bawa penderitaan dalam hidup kau selama ni'. Kau tau mcm mana aku rasa masa tu? Kau faham apa aku rasa? :) Kau x kan pernah faham. Cukup hancur kau buat hati aku hari tu. Soalan yg aku bagi dengan kau, cukup simple, cukup senang, tapi jawapan yang kau bagi cukup menyakitkan untuk aku. Buat aku rasa mau bunuh diri. Kau tau? Kau sedar? Aku tanya, kau masih sayang aku? Apa perasaan kau sama aku? Selama hampir 3 tahun becinta dengan kau, dengan simple kau jawap, 'I don't love you. I don't need your love already'. After 3 years?
Dengan mudah kau buang semua kan? Dengan mudah kau lupakan semuanya kan? Bagi kau senang, bagi aku? Aku perlu betahun2, atau mungkin sampai bila2 untuk buang semua. Kau jumpa pengganti aku time kita tiada apa2 sudah. Cukup aku tahan sakit, cukup aku bediam tengok kau happy dengan 'ketiadaan' aku. Aku pernah cakap, aku x sanggup tengok ada orang lain yang mampu buat kau tersenyum melainkan aku. Tapi, semuanya berubah dengan sekelip mata. Kau senyum sekarang d sebabkan 'Cinta' baru kau. Aku cuma mampu berdoa untuk kau. Aku harap kau tida tesasar jauh dari landasan agama. Aku tau semuanya lepas kita tiada apa2 suda. Terima kasih untuk tipu aku bgitu besar, Terima kasih untuk perbodohkan aku. Lepas kita tiada apa2 sudah, baru aku tau :') Aku harap 1 hari nanti kau sedar, apa yang kau buat tu salah. Aku harap Tuhan buka mata kau. Buka hati kau. Kembali ke jalan-Nya. Aku harap kau kembali ke jalan yang betul. Aku x tanam rasa benci dalam hati untuk kau. Kau pernah hadir dalam hidup aku, kau pernah bahagiakan aku. Tiada guna untuk benci kau. Aku x simpan apa2 dendam antara kita. Aku faham. Semuanya takdir Allah. Allah cuma pinjamkan kau sementara, Allah bagi peluang untuk aku kenal kau. Belajar tentang kehidupan, belajar tentang kesilapan. Semuanya aku belajar bila kita sudah bepisah. Ada hikmah :')